9 czerwca 2013

Wspomnienia...


Szkatułki, ukazałam już wcześniej, na  karolcia-art.blogspot.com niestety straciłam dostęp do tego bloga :( zatem przedstawić wszystko jeszcze raz ;)

Jesienna szkatułka wykonana na zamówienie. Drewnianą szkatułę pomalowałam na złoto, wierzch z kolei ozdobiłam jarzębiną oraz liśćmi, które wykonałam z masy FIMO :) 







 Kolejną szkatułkę, również zrobiłam na zamówienie ;) Tym razem nie miałam, aż tak wiele pracy z przyklejaniem ozdób ;) Na początek, pudełko pomalowałam na biało i delikatnie poprzecierałam je papierem ściernym, żeby uzyskać efekt postarzania, kolejno ozdobiłam wykonanymi wcześniej drobiazgami z masy FIMO. 
 





0 komentarze:

Prześlij komentarz



 

karolcia art Template by Ipietoon Cute Blog Design and Homestay Bukit Gambang

Blogger Templates