11 czerwca 2013

Antyczna

Kolejna bransoletka, tym razem w odcieniach brązu i złota.Wykonana z koralików TOHO 11/0 w kolorze: gold-lustered dark topaz. Kolor jest przepiękny, cudownie się mieni, niestety zdjęcie nie odzwierciedla tego efektu a szkoda ;) Dla ozdoby dodałam zawieszkę w kształcie piórka, która podobnie jak zakończenia i zapięcie jest w kolorze starej miedzi. Bransoletka została zamieszczona w inspiracjach na Kadoro. 







Koraliki

TOHO Round 11o-459 Gold-Lustered Dark Topaz - 10 g
 


Bransoletka tak bardzo przypadła mi do gustu, że postanowiłam stworzyć kolejną. Tym razem użyłam koralików TOHO 11/0 trans-rainbow topaz. Efekt był zadowalający, jednak bransoletka z koralików gold-lusteered dark topaz, bardziej mnie zachwyciła.



Koraliki 

TOHO Round 11o-162C Trans-Rainbow Topaz - 10 g




0 komentarze:

Prześlij komentarz



 

karolcia art Template by Ipietoon Cute Blog Design and Homestay Bukit Gambang

Blogger Templates