14 marca 2016

Gdzie ta wiosna?

     Ostatnio stwierdziłam, że mojemu mieszkaniu przydałaby się mała metamorfoza. Opatrzyły mi się już te zimowe dodatki i dekoracje, dlatego postanowiłam stworzyć coś nowego. I tak powstały drobne wiosenne dodatki oraz świąteczne wianki i stroiki. I choć na dworze wciąż zimno i szaro to wnętrze mojego mieszkania stało się bardziej kolorowe i wesołe.

Wianki, idealna dekoracja na drzwi







Trochę wiosny w cynkowanym kubełku. 





















 wiosna w pastelowych barwach














Ciąg dalszy za kilka dni ;)



3 komentarze:

  1. Witam serdecznie,
    Nazywam się Klaudia. Serdecznie zapraszam Cię do dołączenia do nowego serwisu Platforma Kreatywna http://platformakreatywna.com/, gdzie zrzeszamy wszystkie kreatywne strony. Swoim klubowiczom oferujemy zniżki na produkty, informacje o wydarzeniach, spotkania oraz darmowe pliki do pobrania. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądają. Bardzo podoba mi się wianek na drzwi. :D

    OdpowiedzUsuń



 

karolcia art Template by Ipietoon Cute Blog Design and Homestay Bukit Gambang

Blogger Templates